sobota, 24 listopada 2012

CIASTO FRANCUSKIE Z JABŁKIEM

Goście już w drodze, a ja nie mam nic słodkiego. Co zrobić? Oczywiście francuskie ciasto z jabłkiem. Praktycznie przygotowanie ciastek trwa tyle, ile wynosi czas pieczenia, czyli nie więcej niż 20 minut.


SKŁADNIKI
opakowanie ciasta francuskiego;
2 jabłka;
cynamon;
jajko;
cukier brązowy;

WYKONANIE
Ciasto francuskie tniemy radełkiem lub nożem na pasy o szerokości ok. 4 cm. Na połowie układamy obrane, pokrojone na cząstki jabłko. Jeśli chcecie, posypcie je cynamonem. Ciasto składamy na pół i dociskamy brzegi. Wierzch smarujemy rozmąconym jajkiem i posypujemy cukrem. Pieczemy do zarumienienia ciasta 15-20 min. Czekamy, aż przestygną (wiem, wiem trudno wytrzymać).

4 komentarze:

  1. Ale proste :) A chciałam coś robić z ciasta francuskiego akurat ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pychota!:) robię tak samo:) czasami jedynie cynamon zastępuje przyprawą do szarlotki, jabłka trę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. pamiętam jak kiedyś nałogowo kupowałam w cukierni jabłka w cieście francuskim... a przecież tak łatwo i szybko można je zrobić samemu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja całkiem niedawno, kupiłam pierwsze ciasto francuskie( w biedronie, maja całkiem dobre)i teraz chce robić ciągle.

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Google+